چهارشنبه،06 تير 1403 English

معاونت بهداشتي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • نشست طرح پايش مركز بهداشت شهرستان اليگودرز
      كد خبر: 5322
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      تعداد بازديد: 432

      نشست طرح پايش مركز بهداشت شهرستان اليگودرز

      نشست طرح پايش مركز بهداشت شهرستان اليگودرز به رياست اميد علي پاپي معاون بهداشتي دانشگاه و با حضور مديران گروه ها و واحدهاي مختلف اين معاونت ،سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان اليگودرز و مسئولين واحدهاي تخصصي و امور مالي اين شبكه روز يكشنبه 17شهريور ماه 92 در سالن اجتماعات معاونت بهداشتي دانشگاه برگزار گرديد .

      در اين نشست اميد علي پاپي با اشاره به چارت تشكيلاتي و شرح وظائف نيروهاي بهداشتي اظهار داشت : براساس شرح وظائفي كه براي نيروهاي بهداشتي در نظر گرفته شده و مطابق چارت تشكيلاتي ، همه نيروها موظف به خدمت در محل پست هاي خود مي باشند و بر اساس شرح وظائف محوله بايستي به مردم خدمت نمايند و ارزشيابي افراد به نوع فعاليت و گزارش پايش هاي صورت گرفته بستگي دارد . وي در ادامه بيان داشت : تمام خدمات ما در حوزه بهداشت و درمان براي ارتقاء سطح سلامت افراد جامعه است و بسته ي جديد مديريتي و حسايداري تعهدي نبايد منجر به اين شود كه خدمت رساني به مردم ناقص و يا با تاخير صورت گيرد ، اين خدمت رساني بايستي با كمترين هزينه ممكن ، در زمان كمتري و بطور مطلوب ارائه گردد.

      در اين نشست كارشناسان و مسئولين واحدها گزارش پايش هاي خود درخصوص بهداشت مدارس مروج سلامت،بهداشت خانواده ، بهداشت محيط ، بحث واكسيناسيون و مشكلات و موانع موجود در مراكز بهداشتي، درماني و خانه هاي بهداشت را مطرح و نقطه نظرات سازنده خود را درجهت مرتفع نمودن اين مشكلات بيان نمودند. گفتني است بحث بيماري هاري و حيوان گزيدگي ، آنفلوآنزا با توجه به نزديك شدن فصل سرما ، كوچ عشاير و پايش بيماري ها با تاكيد بر بيماري سل و ايدز از ديگر مواردي بود كه در اين نشست مطرح شد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543418 آخرین به روزرسانی: 31 خرداد 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 0.56273102760315 seconds.
memoryUsage : 6850Kb