پنج شنبه،14 تير 1403 English

معاونت بهداشتي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • راه اندازي سامانه نرم افزار بررسي نسخ بيمه روستايي
      كد خبر: 9402
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
      تعداد بازديد: 271

      راه اندازي سامانه نرم افزار بررسي نسخ بيمه روستايي

       

      كارگاه آموزش و معرفي نرم افزار بررسي نسخ بيمه روستايي با حضور آقاي دكتر محمد علي دريك معاون محترم بهداشتي و رئيس مركز بهداشت استان، آقاي دكتر عادلي مسئول اموردارويي معاونت بهداشتي و كارشناسان اموردارويي شهرستان ها صبح روز چهارشنبه 23 تير 1395 در سالن كنفرانس حوزه معاونت بهداشتي برگزار شد.

      آقاي دكتر دريك ضمن خوش آمدگويي، گفت: در سال 1394 حدود 850 هزار نسخه بيمه روستايي از طرف داروخانه هاي طرف قرارداد به معاونت بهداشتي استان و شهرستان ها تحويل داده شده و با توجه به اينكه عملاً امكان بررسي تك تك دقيق و موشكافانه نسخ وجود ندارد، همين امر سبب هدررفت بودجه و عدم گزارشگيري هاي لازم خواهد شد.

      رئيس مركز بهداشت استان ضمن اشاره به ضرورت مكانيزه شدن و استفاده از نرم افزارهاي مختلف جهت ثبت، پايش و نظارت فرآيندهاي بهداشتي متذكر شد هدف در سيستم هاي بهداشتي، خدمت رساني سريع، آسان، ارزان و با كيفيت به آحاد جامعه است و همچنين با توجه به محدوديت بودجه اي قطعاً نياز به سيستم هاي به روز و مكانيزه جهت ارائه بهتر خدمات بهداشتي و نظارت دقيق بر ارائه اين خدمات است. ايشان ضمن ابراز رضايت از عملكرد دارويي استان در رابطه با اهميت و جايگاه پايش و نقشي را كه سيستم هاي نظارتي در ارائه خدمات عادلانه و با كيفيت مطلوب دارند، سخناني را بيان فرمودند.

      لازم به ذكر است بنا به اظهارات مدير عامل شركت اروم تراشه پردازان (شركت ارائه دهنده نرم افزار)، استان لرستان اولين استاني در سطح كشور است كه از چنين نرم افزاري جهت بررسي نسخ سطح يك بيمه روستايي استفاده مي كند. پيشتر بررسي نسخ به صورت دستي و با صرف وقت زيادي صورت مي گرفت. 

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543427 آخرین به روزرسانی: 31 خرداد 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 0.56066703796387 seconds.
memoryUsage : 6989Kb