شنبه،02 تير 1403 English

معاونت بهداشتي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • پيام تبريك دكتر مريم كوشكي معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكي لرستان به مناسبت ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهيد محمد صارمي و روز خبرنگار
      كد خبر: 27610
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      تعداد بازديد: 32

      پيام تبريك دكتر مريم كوشكي معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكي لرستان به مناسبت ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهيد محمد صارمي و روز خبرنگار

       نون والقلم و ما يسطرون: قسم به قلم و آنچه مينويسد

      در روزگاري كه از آن به عنوان عصر اطلاعات نام برده ميشود، بي شك نقش خبرنگار به عنوان ابزاراطلاع رساني نقشي بي بديل و انكار نشدني است و روز ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهيد محمد صارمي هر ساله به عنوان روز خبرنگار به پاسداشت و قدرداني پاسداران عرصه قلم به نام روز خبرنگار مزين شده است.

      روز خبرنگار فرصتي ارزشمند براي پاسداشت مقام انسان‌هاي فرهيخته‌اي است كه در راه روشنگري و افق گشايي به گروه هاي مختلف جامعه قلم ميزنند و به رسالت خطير خود يعني حق گويي عمل ميكنند.

      خبرنگاران  وجدان بيدار جامعه و تصويرگر مشكلات و كاستي‌هاي جامعه هستند و كاركرد آنها در بيان مشكلات بي ترديد نقشي بي بديل است.

      در دنياي امروز به سبب پيشرفت شگرف در حوزه فناوري و تكنولوژي، جريان رسانه اي دشمن با بهره از شيوه هاي خبري مختلف به دنبال انحراف افكار عمومي است.

      در چنين شرايطي نقش رسانه‌ها به عنوان روشنگري، آگاهي بخشي و تبيين حقايق  نقشي انكار ناپذير و توام با مسئوليتي بزرگ است كه با رويكرد خلاقانه ياريگر كشور در مقابله با جنگ تركيبي دشمن باشند.

      اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي رسانه خصوصا شهيد محمد صارمي، روز خبرنگار را به تمام اصحاب قلم و رسانه‌هاي ديداري، شنيداري، مكتوب و خبرگزاري‌ها كه پيوسته در جهت پوشش اخبار و انعكاس مشكلات و كاستي‌ها تلاش ميكنند تبريك عرض مينمايم و از درگاه خداوند متعال براي شما توفيق روزافزون و سلامتي آرزومندم.

      دكتر مريم كوشكي معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكي لرستان

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543407 آخرین به روزرسانی: 31 خرداد 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 1.5798900127411 seconds.
memoryUsage : 10007Kb