يکشنبه،02 ارديبهشت 1403 English

معاونت بهداشتي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • شيوه نامه )ساختار و فرايندهاي ستادي و دانشگاهي ( دبيرخانه كارگروه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و اعتياد
      كد اطلاعيه: 5160
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      تعداد بازديد: 80

      شيوه نامه )ساختار و فرايندهاي ستادي و دانشگاهي ( دبيرخانه كارگروه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و اعتياد


      ” با عنايت به تصميم مقام محترم وزارت، مبني بر توسعه گستره اجتماعي شدن سلامت در همه ابعاد و اركان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و بر اساس مصوبه 28/12/1397 شوراي معاونين، در خصوص حذف معاونت امور اجتماعي و ادغام واحدهاي تحت پوشش آن معاونت در ساير معاونت ها، به استناد بند 3 مصوبات مذكور، دبيرخانه ستاد پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و اعتياد، به دفتر سلامت رواني، اجتماعي و اعتياد ذيل معاونت بهداشت، انتقال يافت."

      يكي از اقدام هاي مهم در راستاي اجرايي كردن شيوه نامه استقرار طرح تقسيم كار ملي كنترل و كاهش آسيب‌هاي رواني - اجتماعي(پيوست) در وزارت بهداشت، تدوين شيوه نامه اجرايي دبيرخانه كارگروه پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي و اعتياد است كه به تبيين و ترسيم فرايندهاي جاري دبيرخانه در سطوح مختلف ستادي و دانشگاهي اشاره دارد كه ضمن شفاف‌سازي، به روند انجام ارزشيابي فعاليت‌ها نيز كمك مي‌كند.

      ‌ اين شيوه‌نامه در سه بخش مقدمه و ساختار و فرآيندهاي  دبيرخانه ستادي پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي و اعتياد تدوين‌شده است.

      دبيرخانه ستاد  پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي و اعتياد حوزه سلامت، در افق زماني سال ۱405مجموعه‌اي منسجم، كارآمد، مشاركت پذير، پويا، روزآمد، دانش‌بنيان، اثربخش و برخوردار از كارشناسان خبره است، كه بر بستر شبكه ارتباطات گسترده واقعي و مجازي، به‌گونه‌اي برنامه‌ريزي‌شده و هدفمند، فعاليت‌هاي درون‌سازماني و برون‌سازماني را در سطح كشور ، هدايت خواهد كرد.

      كارگروه پيشگيري از آسيب‌هاي رواني اجتماعي و اعتياد دانشگاه مستقر در معاونت بهداشت دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور است. رئيس دانشگاه به‌عنوان رئيس كارگروه، معاون بهداشت دانشگاه به‌عنوان نايب رئيس كارگروه و مديرگروه سلامت رواني، اجتماعي و اعتياد دانشگاه به عنوان دبير كارگروه، مسئول انجام هماهنگي‌ها و امور اداري دبيرخانه است. جلسات كارگروه پيشگيري از آسيب هاي رواني - اجتماعي دانشگاه/ دانشكده هر دو ماه يك‌بار، با حداقل نصف اعضاء تشكيل و مصوبات آن با كسب دوسوم آراي حاضرين معتبر خواهد بود و همچنين جلسه فوق‌العاده كارگروه در صورت ضرورت، بنا به پيشنهاد اعضاء و تائيد رئيس كارگروه تشكيل مي‌گردد.




دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 1.1542129516602 seconds.
memoryUsage : 6920Kb