يکشنبه،02 ارديبهشت 1403 English

معاونت بهداشتي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • بيمارستان صحرايي در مناطق محروم شهرستان دلفان برپا خواهد شد.
      كد خبر: 5276
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      تعداد بازديد: 562

      بيمارستان صحرايي در مناطق محروم شهرستان دلفان برپا خواهد شد.

      در راستاي محروميت زدايي، ارائه خدمات بهداشتي درماني مطلوب و حل مشكلات مردم مناطق محروم شهرستان دلفان از تاريخ ۱۶ تا ۱۹ شهريورماه سالجاري بيمارستان صحرايي برپا خواهد شد.

      اين اقدام با همكاري قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء، بسيج جامعه پزشكي و توسط شبكه بهداشت و درمان شهرستان دلفان انجام خواهد شد.

      در اين بيمارستان كه به مركزيت “فرهاد آباد ميربگ”  شهرستان دلفان داير مي‏شود اتاق عمل جراحي، بخش‌هاي ICU، بستري و درمانگاه‌هاي تخصصي در رشته‌هاي جراحي عمومي، اورولوژي، قلب، اطفال و نوزادان، جراحي زنان و زايمان و داخلي در آن پيش بيني شده است.

      اين اقدام مي تواند خدمات ويژه‌اي را به مردم محروم اين منطقه ارائه كند و تمام فعاليت‌ها و خدمات درماني اين مركز در اين مدت به صورت رايگان ارائه خواهد شد.

      اين بيمارستان براي دومين بار در مناطق محروم شهرستان دلفان راه اندازي خواهد شد و با توجه به تجربيات و انجام اقدامات موفق صورت گرفته توسط همكاران مجموعه بهداشت استان لرستان در بيمارستان صحرايي شهيد وليان كه در بخش كاكاوند داير شده بود اميدواريم با همكاري تمامي دستگاه هاي متولي براي بار دوم نيز شاهد اين تجربه موفق باشيم.

      شهرستان دلفان يكي از شهرستانهاي محروم استان لرستان است كه با ۱۴۵ هزار نفر جمعيت در شمال غربي لرستان و در همسايگي استانهاي همدان و كرمانشاه قرار گرفته است.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 2.4284780025482 seconds.
memoryUsage : 7917Kb