جمعه،10 فروردين 1403 English

معاونت بهداشتي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • اولين نشست برنامه ريزي سرپرست جديد دانشگاه با مديران شبكه هاي بهداشت و درمان استان
      كد خبر: 5415
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      تعداد بازديد: 437

      اولين نشست برنامه ريزي سرپرست جديد دانشگاه با مديران شبكه هاي بهداشت و درمان استان

      سرپرست جديد دانشگاه در اين نشست سه ساعته كه در سالن اجتماعات شماره يك حوزه رياست دانشگاه با حضور معاونين درمان، توسعه مديريت و منابع دانشگاه و مديران شبكه هاي بهداشت و درمان سراسر استان برگزار شد با اشاره به دست آوردها و توفيقات عديده دانشگاه طي چهارسال گذشته از خدمات ارزشمند دكتر شيخ آزادي رياست سابق دانشگاه به نيكي ياد كرده و عملكرد ايشان در حوزه سلامت را بي نظير توصيف كردند.
      مهندس پاپي مديريت بسيارعالي، دلسوزانه ، برنامه ريزي شده و مدبرانه ي توام با تقواي الهي رياست سابق دانشگاه را ستودني دانسته و از ايشان به عنوان شخصيتي فرهيخته و بي نظير ياد كردند كه با برخورد عالمانه با مسايل حوزه سلامت در دوران تصدي وي و همراهي و همدلي ساير اعضاي  هيات رئيسه كارهاي ارزشمند و بسيار اساسي فراواني در استان به فرجام رسيد و ايشان با اتخاذ همين رويكرد بود كه به مصداق مديري مومن و متدين و الگويي براي همه مبدل شدند.

      مهندس پاپي گردش مديريت و چرخش مديران در نظام اسلامي را امري عادي برشمردند كه به تناوب و بدون هيچگونه حاشيه اي بطور مستمر در جريان است و افزودند آنچه اهميت دارد كار مردم و برنامه ريزي است كه بايد همواره به نحو احسن انجام شود.

      سرپرست جديد دانشگاه با تاكيد بر استمرار برنامه هاي قبلي دانشگاه تصريح كردند كه برنامه هاي قبلي دانشگاه به همان ترتيب قبلي به قوت خود باقي است و استمرار خواهند داشت و با تغيير مديران هيچ تغييري در برنامه ها صورت نمي پذيرد و تنها ممكن است در روش ها تغيير جزيي ايجاد گردد و در پروسه تامين سلامت جامعه، خط و مشي سياسي را دخالت نخواهيم داد چرا كه مردم از ما فقط كار و خدمت خالصانه را مي خواهند كه با توجه به شعار تدبير و اميد دولت اعتدال مردم خواهان اعتدال بوده و در اسلام هم داريم كه خير الامور اوسطها .

      مهندس پاپي در بخش ديگري از سخنان خود اقامه نماز را بالاترين عبادت ها بر شمرده و خاطرنشان ساختند كه كار و خدمت در نظام اسلامي بايد توام با تقواي الهي باشد و كسي كه طرفدار نظام اسلامي است علاوه بر تقوا بايد خدمت صادقانه انجام دهد و بهترين معيار براي شناخت دوستان و  دشمنان انقلاب كار و خدمت خالصانه به مردم و نظام است.

      سرپرست جديد دانشگاه با اشاره به نقش اساسي نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي در تصويب بودجه مناسب حوزه سلامت خواستار همراهي و توجه  مجمع نمايندگان در تصويب بودجه كافي براي پيشبرد پروژه هاي عمراني دانشگاه و گشايش در اين زمينه شد.

      ايشان خاطر نشان ساختند: با وجود عدم تحقق بودجه هاي اختصاص يافته به حوزه سلامت و وجود كسري 30 ميليارد توماني در حوزه هاي مختلف اما به لطف خداوند پرداخت هاي جاري و پرسنلي نسبت به ساير دستگاه هاي اجرايي و ساير دانشگاه ها از وضعيت بسيار خوبي برخوردار است.

      در ادامه معاونين توسعه مديريت و منابع و درمان دانشگاه نيز راهكارهاي مورد نظر خود در جهت مديريت هر چه بهتر امورات دانشگاه را مطرح كرده و در پايان نيز مديران شبكه هاي بهداشت و درمان ضمن تقدير از تلاش هاي ارزنده رياست سابق دانشگاه ، انتصاب سرپرست جديد دانشگاه را تبريك گفته و به بيان مهمترين مسائل حوزه كاري خود پرداختند.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 0.50914192199707 seconds.
memoryUsage : 6936Kb