شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

معاونت بهداشتي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • خبر
      كد خبر: 39
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
      تعداد بازديد: 767
      جلسه هماهنگي برنامه هاي گسترش شبكه برگزار شد

      جلسه هماهنگي برنامه هاي گسترش شبكه برگزار شد

       

      به گزارش روابط عمومي معاونت بهداشتي ، اميد علي پاپي معاون بهداشتي و رئيس مركز بهداشت استان در اين جلسه به تحت پوشش قرار گرفتن مردم شهر و روستا  زير نظر پزشك خانواده اشاره كرد  گفت : تمام مردم ايران اهم از شهري و روستايي بايد تحت پوشش بيمه ايرانيان قرار بگيرند كه تا كنون اين مهم در روستاها عملي شده است و تا چند سال آينده بايد تمام جمعيت شهري كشور هم تحت پوشش اين بيمه قرار گيرد.

       

      اين مقام مسئول در بخش ديگري از سخنانش تصريح كرد : كه برنامه پزشك خانواده علاوه بر روستاها در سه استان كه شهر هاي آن داراي جمعيت زير صد هزار نفر مي باشد در حال اجرا است و استان لرستان نيز براي اجراي اين برنامه اعلام آمادگي نموده است.

       

      اميد علي پاپي  به ويژگي هاي دولت الكترونيك اشاره كرد و افزود : از برنامه هاي كه در حال پيگيري و اجراي آن هستيم فراهم نمودن  ايجاد پرونده الكترونيك براي خانواده هاي روستائيان است كه مقدمات كار انجام شده و طي روزهاي آتي وارد فاز اجرايي آن خواهيم شد.

       

      وي در بخش ديگري از سخنانش به اجراي پايش توسط كارشناسان استاني و شهرستاني اشاره كرد و گفت : اين پايش ها بايد در دو بعد رفع نواقص در مراكز و تقويت نقاط قوت آنها صورت گيرد .  در غير اين صورت برنامه انجام شده ابتر خواهد بود و ما را به هدف اصلي مان كه خدمت رساني به مردم است دور خواهد ساخت.

       

      شايان ذكر است كه در اين جلسه كه با حضور كارشناسان ستادي و شهرستاني برنامه هاي گسترش شبكه برگزار گرديد موضوعاتي مانند مديريت نيروي انساني و منابع مالي ، برنامه سرشماري سامانه سلامت ايرانيان و ثبت مرگ مورد بررسي قرار گرفت.

       

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 0.52034711837769 seconds.
memoryUsage : 6858Kb