جمعه،10 فروردين 1403 English

معاونت بهداشتي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • حضور فعال دانشگاه در اولين نمايشگاه الكامپ
      كد خبر: 5717
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
      تعداد بازديد: 408

      حضور فعال دانشگاه در اولين نمايشگاه الكامپ

      دانشگاه علوم پزشكي لرستان با ايجاد غرفه ارائه خدمات الكترونيك در اولين نمايشگاه الكامپ حضوري فعال و موفق از خود به نمايش گذاشت.
      هدف دانشگاه از شركت در نمايشگاه در وهله اول معرفي و عرضه كامل خدمات دانشگاه و در وهله دوم عرضه و معرفي يكسري خدمات خاص مثل نوبت دهي الكترونيك ، سامانه رسيدگي به شكايات ، معرفي سامانه 1490 بود.
      نمايشگاه الكامپ (الكترونيكي، كامپيوتر و هوشمندسازي) براي اولين بار در خرم آباد برگزار شد كه شركتهاي خصوصي از خرم آباد و سراسر كشور در آن شركت كرده بودند و دانشگاه علوم پزشكي هم بعنوان يكي از ادارات دولتي كه خدمات قابل توجهي را جهت عموم هم استاني ها دارد از اين فرصت جهت معرفي و عرضه خدمات و قابليت هاي دانشگاه در همه بخشها اعم از بهداشت، درمان ، آموزش استفاده كرد.
      به همين منظور روزانه كارگاههايي در محل غرفه جهت معرفي و آموزش اين بخش از خدمات برگزار گرديد و علاقه مندان بين ساعات 5 تا 6 هر روز عصر با مراجعه به غرفه دانشگاه از اين آموزشها بهره مند گرديدند.

      در اين غرفه به همت كاركنان حوزه معاونت بهداشتي امكان انتشار پيام هاي بهداشتي از طريق بلوتوث براي بازديدكنندگاه پيش بيني گرديده بود و همچنين CD ها و كاتالوگ هائي شامل پمفلت معرفي خدمات بهداشتي و خدمات الكترونيك دانشگاه شامل دموهاي آموزشي نرم افزاهاي آموزشي حوزه فناوري اطلاعات، كتابچه خلاصه اي از كتاب رايانه جذاب اما خطرناك با تيراژ 3500 نسخه كه توسط مهندس بيژن زيوداري از كارشناسان بهداشتي دانشگاه تدوين گرديده بود در اختيار مردم قرار گرفت تا با نحوه استفاده از كامپيوتر و نشست پشت كامپيوتر آشنا شوند كه با استقبال مردم مواجه گرديد.

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 5.7480101585388 seconds.
memoryUsage : 6856Kb