شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

معاونت بهداشتي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • 11 اسفند روز ملي بهداشت محيط
      كد اطلاعيه: 589
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      تعداد بازديد: 369

      11 اسفند روز ملي بهداشت محيط

      بسم الله الرحمن الرحيم

      همكاران گرامي و ارجمند  !

      فرا رسيدن 11 اسفند روز ملي بهداشت محيط ،فرصتي است مغتنم تا  بتوانيم تنها گوشه اي از توانمنديها و اندكي از تلاشهاي كاركنان فرهيخته و زحمتكش بهداشت محيط را به گوش مردم برسانيم . روز ملي بهداشت محيط ، بهانه اي است تا به آحاد جامعه  ياد آور شويم كه دغدغه هاي  زحمتكشان واقعي بهداشت محيط ، براي حفاظت از محيط مسكوني و سلامت عمومي ، تا چه حد جدي است .آنچه مسلم است اينكه ؛  در دنياي امروز ، دستيابي به يك زندگي سالم با اميد به زندگي مطلوب ، تنها از طريق برخورداري از محيط سالم و ارائه عادلانه خدمات سلامت فراهم مي شود. بر اساس گزارش سازمان جهاني بهداشت (W.H.O)  فاكتورهاي محيطي در سطح دنيا مسئول بيش از 80 درصد مشكلات سلامتي، از قبيل انواع بيماري هاي عفوني ، مصدوميتها  ، عقب ماندگي هاي ذهني ، سرطان ها و مواردي از اين دست هستند . بنابر اين بهداشت محيط به عنوان يكي از علوم مهم و تاثير گذار بر سلامت محيط ،  با شناسايي و كنترل عوامل محيطي تاثير گذار بر سلامت ، مسئوليت خطيري را  در اجراي رسالت خود بر عهده دارد .

      *  با اين وصف ، يقين داريم كه  همكاران بزرگوارمان  در سراسر استان عزيز و دوست داشتني لرستان ، براي نيل به اهداف والاي بهداشت محيط ، درصدد جلب مشاركتهاي مردمي ،  سازمانهاي مردم نهاد ((N.G.O ، اساتيد و پژوهشگران عرصه سلامت محيط -  بكارگيري رويكرد هاي نوين و انجام ابتكارات ثمر بخش ، بوده و به تبع آن بستر لازم را براي داشتن محيطي سالم و جامعه اي تندرست ، فراهم خواهند كرد .
      و لذا بر خود لازم ميدانيم كه روز ملي بهداشت محيط را از صميم قلب به شما همكاران صديق و پر تلاش بهداشت محيط و كليه عزيزاني كه به هر طريق در زمينه ارتقاء شاخصهاي بهداشت محيط تلاش ميكنند  تهنيت عرض نموده ، سلامتي ،‌سربلندي و شاد كامي شما را از درگاه خداوند بزرگ  خواستاريم   .

       11 اسفند ماه 1392

       مديريت بهداشت محيط و حرفه اي حوزه معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي لرستان




دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 3.5797748565674 seconds.
memoryUsage : 5865Kb