شنبه،01 ارديبهشت 1403 English

معاونت بهداشتي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • دكتر طهماسب نظري به عنوان سرپرست جديد معاونت بهداشتي منصوب شد.
      كد خبر: 6138
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
      تعداد بازديد: 1336

      دكتر طهماسب نظري به عنوان سرپرست جديد معاونت بهداشتي منصوب شد.

      طي آئيني با حضور دكتر ساكي رئيس دانشگاه ،اعضاء هيات رئيسه و جمعي از مديران ستادي و بهداشتي دانشگاه از خدمات چهار ساله اميدعلي پاپي معاون سابق بهداشتي دانشگاه تجليل و دكتر طهماسب نظري به عنوان سرپرست جديد اين معاونت منصوب شد.

      حجت الاسلام و المسلين مهدي مستاجران در اين آئين كه ظهر روز يكشنبه هشتم تيرماه در سالن اجتماعات معاونت بهداشتي دانشگاه برگزار شد با تبريك حلول ماه رمضان، ماه ضيافت الهي اظهار داشت : ماه رمضان از بهترين ماه هاست و روزهاي آن از بهترين روزها و ساعاتش افضل ساعاتي ست كه با انس با قرآن و روزه گرفتن مي شود هر لحظه با خداي خود خلوت كرد و نفس كشيدن در اين ماه هر لحظه اش عبادت است چرا كه در ماه مبارك رمضان خداوند شرايط بازگشت را فراهم ساخته است و در هاي رحمت و توبه بسوي همه باز شده است . ايشان با تشريح فيوضات ماه مبارك رمضان افزود: در ا ين ماه درهاي جهنم بسته مي شوند و اهل خسران كساني هستند كه با بي توجهي از فيوضات اين ماه دچار غفلت شوند و در مسير نسيم الهي قرار نگيرند .گفتني است ايشان از خدمات ارزنده ي معاون سابق بهداشتي دانشگاه تقدير و براي دكتر طهماسب نظري معاون جديد بهداشتي دانشگاه آرزوي توفيق خدمت نمودند.

      در ادامه دكتر ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي با تبريك حلول ماه مبارك رمضان و لزوم استفاده از لحظات ارزشمند اين ماه براي قرب الهي اظهار داشت : ما انسانها علاوه بر يكساني در بيشتر جنبه ها داراي تفاوتهايي عمده اي هستيم كه اين تفاوتها ناشي از ديدگاه ها و جهان بيني است كه ما از آن دريچه به جهان پيرامون خود نگاه مي كنيم.

      وي افزود : در اين راستا است كه باور داريم طبق دين مبين اسلام خداوند برابر اعمال نيكي كه انجام مي دهيم به ما پاداش برابر خواهد داد كه در اين زمينه نوع عمل نيكو در گرفتن چگونگي پاداش تاثير بسزايي دارد و اخلاص در عمل و اجراي تكليف بي ريا و انسان دوستانه منشاء پاداش الهي در راه خدمت رساني به مردم است.
      گفتني است در اين مراسم حجت الاسلام مستاجران مسئول دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي استان و دانشگاه علوم پزشكي لرستان نيز به ايراد سخن پرداخته و پاپي معاون سابق بهداشتي دانشگاه و همچنين دكتر نظري سرپرست جديد دانشگاه مطالب ارزشمندي را بيان كردند.
      در خاتمه با اهداء لوح سپاس از خدمات اميدعلي پاپي تجليل و ابلاغ سرپرستي دكتر نظري نيز به ايشان تقديم شد.
      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 0.62812209129333 seconds.
memoryUsage : 7920Kb