جمعه،10 فروردين 1403 English

معاونت بهداشتي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • جلسه هم انديشي مديران حوزه معاونت بهداشتي با معاون توسعه و مديران ستادي
      كد خبر: 6351
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
      تعداد بازديد: 438

      جلسه هم انديشي مديران حوزه معاونت بهداشتي با معاون توسعه و مديران ستادي

      در اين نشست چهارساعته كه روز پنج شنبه مورخه 13/06/1393 در محل سالن اجتماعات معاونت بهداشتي با حضور معاونين توسعه و بهداشتي، مديران ستادي دانشگاه ، معاونين فني و اجرايي و رؤساي گروه هاي حوزه معاونت بهداشتي برگزار گرديد، مسائل و مشكلات بخش بهداشت از نزديك مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

      در ابتداي جلسه دكتر نظري معاون بهداشتي دانشگاه ضمن خير مقدم و تشكر از حضور معاون توسعه و مديران ستادي در اين نشست ، عنوان نمودند كه اميدواريم اين نشست آغازي براي نشست هاي بعدي بوده بنحوي كه بتوان با حضور مديران ارشد دانشگاه نسبت به حل سريع مشكلات بويژه در حوزه بهداشت اقدام نمود. در ادامه با ذكر اين موضوع كه در طي سه دهه اخير اولين باري است كه شاهد هستيم فردي به رياست دانشگاه علوم پزشكي استان منصوب گرديده كه پيش از اين سابقه و تجربه رياست بردانشگاه علوم پزشكي ديگري را نيز داشته با مغتنم شمردن اين فرصت ، حضور مديران با تجربه در ساير بخش هاي دانشگاه بويژه معاونت توسعه را به فال نيك گرفته و اظهار اميدواري كردند كه با استفاده از بستر مناسب فراهم آمده همگي ما تلاش نماييم تا در جهت ارتقاء سطح علمي و اجرايي دانشكاه گام هاي مؤثري برداريم.

      در ادامه نشست مديران ستادي دانشگاه و رؤساي گروه هاي بهداشتي باطرح مباحثي همچون : وضعيت بودجه و اعتبارات در بخش بهداشت ، منابع انساني و جذب بهورز ، ساختار تشكيلاتي ستاد معاونت بهداشتي ، منابع فيزيكي و تجهيزاتي ، برنامه پزشك خانواده و بيمه روستايي ، فن آوري اطلاعات و لزوم استفاده از بستر اينترنتي جهت راه اندازي پرونده هاي الكترونيكي سلامت بويژه در مناطق روستايي به بحث و تبادل نظر و ارائه طريق جهت حل مشكلات مرتبط با موضوع پرداختند.

      در پايان نشست آقاي دكتر دريك معاون توسعه دانشگاه به جمع بندي مطالب پرداخته و ياد و خاطره پيشكسوتان حوزه معاونت بهداشتي بويژه درگذشتگان اين بخش را با ذكر صلواتي گرامي داشته و با قدرداني از زحمات آنها ، جايگاه كنوني بخش بهداشت را مرهون تلاش هاي بي دريغ اين عزيزان دانستند. معاون توسعه دانشگاه با اذعان به اينكه مديران حوزه معاونت توسعه بعنوان مديران ستاد دانشگاه محسوب مي گردند از آنها خواستند با شفاف سازي عمليات در نحوه تأمين و توزيع منابع (چه منابع مالي و چه منابع انساني) همانگونه كه تا كنون نيز چنين بوده از اين به بعد نيز اين منابع با نظر صاحبان اصلي آن توزيع گردد. وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اين مطلب از مقام معظم رهبري مبني بر اينكه " چيزي كه مردم ما از آن رنج مي برند كمبود نيست بلكه تبعيض و بي عدالتي است " ، تبعيض را سم مهلكي براي كارهاي سازماني دانسته و همگان را به توجه نمودن به دو موضوع : دلبستگي سازماني و رفع تبعيض و بي عدالتي دعوت نمودند. ايشان در انتها با قدرداني از زحمات آقاي دكتري نظري و مجموعه كاركنان حوزه بهداشت اظهار اميدواري كردند كه اين نشست ها ادامه دار بوده و حداقل فصلي يكبار بتوان با برگزاري آن نسبت به رفع مشكلات و مسائل اجرايي اقدام نمود .

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 4.6764187812805 seconds.
memoryUsage : 6862Kb