شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

معاونت بهداشتي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • برگزاري همايش استاني سلامت دهان و دندان دانش آموزان
      كد خبر: 7654
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
      تعداد بازديد: 233

      برگزاري همايش استاني سلامت دهان و دندان دانش آموزان

      همايش استاني برنامه سلامت دهان و دندان دانش آموزان در مورخ 21/6/94 در سالن كنفرانس معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار گرديد.

      در اين جلسه كه با تلاوت آياتي از كلام الله مجيد و با حضور مسئولين آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان، مسئولين واحدهاي سلامت دهان و دندان و سلامت جوانان، نوجوانان و مدارس شبكه هاي بهداشت و درمان شهرستانهاي تابعه برگزار گرديد، آقاي دكتر ناظر معاون محترم بهداشتي دانشگاه با اشاره به اهميت بهداشت دهان و دندان و تاثير آن بر سلامت عمومي، اظهار داشتند: همه ما براي رسيدن به توفيقات بهداشتي و ترويج سلامت در  بين آحاد جامعه بايد برنامه هاي بهداشتي خود را از آموزش و پرورش آغاز كنيم چرا كه آموزش و پرورش با ترويج آگاهي و فرهنگ مي تواند مستقيم بر جامعه تاثير گذار باشد .

      در ادامه آقاي دكتر بهرامي معاون تربيت بدني و سلامت آموزش و پرورش و آقاي پورنصير رئيس اداره سلامت و تندستي آموزش و پرورش درخصوص سياست هاي دولت در زمينه ارتقاء سلامت دهان و دندان دانش آموزان كشور، اهميت اجراي تفاهم نامه مشترك و گسترش همكاريهاي بين بخشي ميان دانشگاه علوم پزشكي لرستان و آموزش و پرورش صحبت نمودند.

      در اين جلسه علاوه بر چگونگي نحوه اجراء ، موضوعاتي درخصوص برنامه هاي اجرايي سلامت دهان و دندان در 4 بخش آموزش، پيشگيري، درمان و پژوهش، زمان بندي اجراي برنامه،فرم ها و چك ليست ها  مطالبي مطرح گرديد.

      در پايان سركارخانم سعيده كمالوند مسئول گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشتي، مطالبي درخصوص ضرورت اجراي برنامه و دستورالعمل اجرايي برنامه كشوري

       سلامت دهان و دندان دانش آموزان ابتدايي، نحوه اجراي برنامه، كميته و شرح وظايف ستادهاي اجرايي ارائه نمودند.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 0.61050081253052 seconds.
memoryUsage : 6874Kb