شنبه،01 ارديبهشت 1403 English

معاونت بهداشتي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • دومين نشست تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت
      كد خبر: 8036
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
      تعداد بازديد: 402

      دومين نشست تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت

      دومين نشست تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت با حضور رئيس محترم دانشگاه علوم پزشكي، معاون محترم  بهداشت، مديران محترم حوزه معاونت بهداشتي، رؤساي محترم شبكه و مراكز بهداشت شهرستان ها و كارشناسان محترم گسترش شبكه راس ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات حوزه رياست دانشگاه برگزار گرديد.

      در اين جلسه آقاي دكتر ساكي به اهميت و ضرورت اجراي و پيگيري تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت، پاسخ گويي به مطالبات به حق مردم استان، رعايت عدالت در سلامت و نيز توجه به مناطق محروم استان در اين طرح پرداختند

      ايشان همچنين توجه به شاخص هاي بهداشتي بخصوص كاهش ميزان مرگ و مير مادران، نوزادان و كودكان زير پنج سال نيز اشاره كرده و بيان داشتند كه 1 مورد مرگ مادر در سال 94 گزارش شده كه نسبت به سال هاي قبل كاهش چشمگيري داشته و اميد ميرود روند كاهش مرگ و مير ها در استان با تلاش همه جانبه حوزه هاي مختلف دانشگاه بخصوص حوزه بهداشت ادامه يابد.

      در ادامه آقاي دكتر دريك معاون بهداشت دانشگاه نيز ضمن اشاره به دستور العمل تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت، به بررسي روند اين طرح  در استان پرداخته و خاطر نشان كردند، باتوجه به ناكافي بودن زير ساختهاي بخصوص در زمينه اينترنت و شبكه تلفن ثابت و همراه در مناطق صعب العبور، طرح در استان در حال اجراء بوده و در آينده نزديك شاهد ثمرات اين طرح به مردم عزيز خواهيم بود.

       همچنين ايشان خواستار ادامه و افزايش حمايت هاي رياست محترم دانشگاه از طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت شدند.

      سپس روساي شبكه هاي بهداشت و درمان شهرستان هاي استان روند اجراي طرح در هر شهرستان و نقاط قوت و صعف و مشكلات و چالش هاي پيش روي برنامه را ارائه دادند.

      در پايان آقاي دكتر ساكي ضمن اعلام آمادگي كامل كليه معاونت هاي دانشگاه و حوزه رياست در بتحقق رسيدن طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت ، خواستار انعكاس مشكلات و مسائل احتمالي طرح در حين انجام به حوزه رياست جهت رفع هرچه سريعتر آنها شدند.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 8.0270090103149 seconds.
memoryUsage : 7919Kb