شنبه،11 فروردين 1403 English

معاونت بهداشتي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • همايش روز جهاني بهداشت حرفه اي
      كد خبر: 8974
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
      تعداد بازديد: 1281

      همايش روز جهاني بهداشت حرفه اي

      همايش روز جهاني بهداشت حرفه اي در سالن اجتماعات سازمان تامين اجتماعي و به همت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشكي و همكاري سازمان تامين اجتماعي، اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي، مديريت شركت قلم موسازي خرم و شركت پانيذ برگزار گرديد.

      دكتر محمد بيرانوند رئيس مركز بهداشت شهرستان خرم آباد ضمن بيان خير مقدم به مدعوين همايش، محور ها و دستوركار همايش را تشريح كردند.

      آقاي آشتاب مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي دومين سخنران همايش، ضمن اشاره به هدف بازرسي هاي محيط كار توسط كارشناسان بازرس كار، توجه و اهميت به بررسي حوادث ناشي از كار را مد نظر قرار دادند .

      آقاي آشتاب به اجراي طرح خود ارزيابي و مشاركت كارگران و كارفرمايان استان در افزايش ايمني وسلامت شغلي اشاره نموده و ترويج فرهنگ كار، تقويت كار آفريني و معرفي افراد موفق در اين عمل خير را خواستار شدند.

      در ادامه خانم حمزه لويي مديركل سازمان تامين اجتماعي هدف اصلي سازمان را پيشگيري از وقوع حوادث و بروز بيماري هاي ناشي از كار بيان كردند و در كنار اين هدف توجه به بهداشت و درمان كارگران حادثه ديده  و يا كارگران بيمار و خانواده هاي آنان را ساير اهداف سازمان عنوان كردند.

      دكتر محمد علي دريك معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكي و رئيس مركز بهداشت استان نيز در اين همايش به شعار بهداشت جهاني در سال 2016 " استرس محيط كار يك چالش همگاني " اشاره نموده و در حقيقت استرس در زندگي را به عنوان چالش همگاني عنوان كرده چرا كه شغل و كار بخشي از زندگي انسان ها مي باشد.

      رئيس مركز بهداشت استان، استرس در زندگي را پايه بيشتر مشكلات جسمي و روحي جامعه دانسته و خود مراقبتي و توجه به ورزش و تغذيه مناسب را از راه هاي كاهش استرس عنوان كردند.

       

      دو سخنران بعدي همايش آقاي دكتر هدايت اله نظري متخصص روانشناسي و دكتر سلطان آبادي عضو هيئت علمي دانشگاه قم نيز در خصوص استرس و علل ايجاد آن و همينطور راهكارهاي كاهش استرس مطالب خود را ارائه دادند.

       

        

          

      در پايان به تلاشگران عرصه بهداشت و سلامت محيط كار هدايايي اهدا گرديد.

       

          

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 4.1233389377594 seconds.
memoryUsage : 6895Kb