يکشنبه،23 ارديبهشت 1403 English

معاونت بهداشتي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • برگزاري جلسه هماهنگي برنامه سلامت نوروزي بهداشت محيط سراسر استان
      كد خبر: 15455
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
      تعداد بازديد: 312

      برگزاري جلسه هماهنگي برنامه سلامت نوروزي بهداشت محيط سراسر استان

       روز چهارشنبه 24 بهمن ماه جلسه هماهنگي برنامه سلامت نوروزي سال 98-97 با حضور مدير وكارشناسان بهداشت محيط معاونت بهداشت و واحد هاي بهداشت محيط ( مسئول و كارشناسان  برنامه سلامت نوروزي ) شبكه هاي سراسر استان با تلاوت آياتي چند از كلام الله مجيد و پخش سرود مقدس جمهوري اسلامي در سالن اجتماعات معاونت بهداشت  برگزار گرديد.

      در ابتدا مهندس برخورداري معاون اجرايي معاونت بهداشت دانشگاه ضمن تقدير و تشكر از خدمات و اقدامات انجام شده توسط كاركنان بهداشت محيط، بر حمايت همه جانبه از اجراي برنامه سلامت نوروزي تاكيد نمود . 

      در ادامه دكتر ياراحمدي مدير سلامت محيط وكار اين معاونت ، از اقدامات كارشناسان در سال جاري و سنوات گذشته تقدير و به بيان اهداف برگزاري اين جلسه پرداخت .

       سپس ستايش دريكوند رئيس گروه سلامت محيط استان، بر لزوم همكاري و مشاركت كارشناسان بهداشت محيط سراسر استان تاكيد و با بررسي فني اقدامات صورت گرفته در سنوات گذشته و لزوم توجه به رتبه هاي اخذ شده در اين برنامه، راهكارهاي لازم جهت پيشبرد اهداف و ارتقاء سطح سلامت عمومي جامعه در راستاي خدمت رساني به مسافرين و گردشگران نوروزي را عنوان نمودند .

      در اين راستا ولي غفوري كارشناس مسئول برنامه سلامت نوروزي معاونت بهداشت ضمن تشريح جايگاه استان و رتبه كسب شده در سال گذشته، با تشريح كامل برنامه عملياتي و دستورالعمل هاي وزارتي ، بازرسي از تمامي مراكز تهيه و توزيع مواد غذايي و اماكن عمومي و خصوصاً مراكز و اماكن حساس از جمله واحد هاي مشمول رتبه بندي بهداشتي ، اماكن بين راهي ، تفرجگاهها و سامانه هاي آبرساني و ثبت تمامي فعاليتها و بازرسي هاي انجام شده  در سامانه جامع بازرسي سلامت محيط و كار  را از اولويتهاي اين برنامه برشمرد .    

      در پايان، برگزاري جلسه هماهنگي با ادارات شهرستان و بازرسين بهداشت محيط  مراكز تابعه محيطي در دستور كار  واحد هاي بهداشت محيط شبكه ها قرار گرفت.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543354 آخرین به روزرسانی: 16 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 1.5873749256134 seconds.
memoryUsage : 9473Kb