پنج شنبه،06 ارديبهشت 1403 English

معاونت بهداشتي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشكي لرستان در برنامه سلامت نوروزي سال 98 پيش قدم شد
      كد خبر: 15539
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
      تعداد بازديد: 230

      برگزاري جلسه هماهنگي برنامه سلامت نوروزي سال 98-97 با حضور تمامي دستگاههاي اجرايي استان

       صبح امروز يكشنبه پنجم اسفند ماه جلسه هماهنگي برنامه سلامت نوروزي سال 98-97 به منظور تعامل دستگاههاي اجرايي و با هدف برگزاري برنامه سلامت نوروزي جهت خدمت رساني بهينه به مسافرين و گردشگران با حضور نمايندگاني از دستگاههاي اجرايي استان، معاون اجرايي مركز بهداشت استان، رئيس گروه و كارشناسان بهداشت محيط استان  در سالن اجتماعات معاونت بهداشت دانشگاه برگزار گرديد.

      در ابتدا دريكوند رئيس گروه سلامت محيط استان، ضمن خير مقدم و خوشامد گويي به مدعوين، بر اجراي دستورالعمل رسيده از مركز سلامت محيط و كار وزارت متبوع  و لزوم همكاري و مشاركت ساير ادارات در راستاي كنترل بيماريهاي منتقله از آب و غذا  و و پيشگيري از ساير بيماريهاي واگير تاكيد نمود.

      وي همچنين با ارائه گزارش مختصري از فعاليت واحدهاي  بهداشت محيط سراسر استان در برنامه سلامت نوروزي سال گذشته، تاكيد نمود كه با برنامه ريزي صورت گرفته در اين زمينه، انشاءالله در برنامه پيش رو  شاهد افزايش كميت و كيفيت خدمات  و فعاليتها خواهيم بود .  

      سپس ولي غفوري كارشناس مسئول برنامه سلامت نوروزي معاونت بهداشت ضمن تشريح كامل برنامه عملياتي و دستورالعمل هاي وزارتي ، انتظارات دانشگاه از هركدام از دستگاهها و ادارات استاني را عنوان نمود و بر لزوم هماهنگي در اين زمينه تاكيد داشت .

      در ادامه و پس از استماع نظر نمايندگان ادارات مختلف، ملك حسين برخورداري معاون اجرايي معاونت بهداشت دانشگاه، ضمن تقدير و تشكر از خدمات و اقدامات انجام شده توسط كاركنان بهداشت محيط و ساير ادارات، بر جايگاه ويژه ادارات در ارتقاء سطح سلامت عمومي جامعه تاكيد نمود و ابراز داشت مشاركت همه جانبه ارگانها و ادارات مختلف تاثير بسزايي در ياري رساني به دانشگاه علوم پزشكي  بعنوان متولي سلامت خواهد داشت . ايشان در پايان خواستار همكاري و مشاركت تمامي ادارات استاني و شهرستاني در اين راستا شد .  

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543326 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 0.88094401359558 seconds.
memoryUsage : 6767Kb