دوشنبه،24 ارديبهشت 1403 English

معاونت بهداشتي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • برگزاري جشنواره سلامت نوروزي توسط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشكي لرستان
      كد خبر: 15766
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
      تعداد بازديد: 430

      برگزاري جشنواره سلامت نوروزي توسط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشكي لرستان

      صبح امروز سه شنبه مورخ 21/12/97 جشنواره سلامت نوروزي سال 98-97  با حضور رياست محترم دانشگاه، نمايندگان ادارات كل استان، مديران محترم شبكه هاي بهداشت و درمان مديران محترم مراكز بهداشت شهرستانها مسئولين بهداشت محيط و بازرسين بهداشت محيط شاغل در واحد هاي ستادي و مراكز خدمات جامع سلامت شهري و روستايي سراسر استان برگزار گرديد.

      در اين همايش كه به همت معاونت بهداشت دانشگاه برگزار شد ابتدا آقاي دكتر ساكي رياست محترم دانشگاه ضمن خير مقدم و خوشامد گويي، بصورت رسمي جشنواره را افتتاح نمود و بر اجراي برنامه سلامت نوروزي در راستاي تامين سلامت مسافرين و گردشگران نوروزي تاكيد نمود .

      در ادامه آقاي مهندس وليزاده معاون محترم سياسي امنيتي استانداري لرستان به ايراد سخن پرداخت و ضمن تقدير از اقدامات انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشكي در حوزه سلامت استان، تاكيد داشت استانداري لرستان حامي اجراي برنامه هاي حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشكي خواهد بود .

      سپس آقاي دكتر عبدالهي فرماندار محترم شهرستان خرم آباد با تشكر از اقدامات انجام يافته در حوزه سلامت، به تشريح مسائل و مشكلات بهداشتي و اجتماعي مرتبط با حوزه سلامت پرداخت و اعلام نمود ستاد خدمات سفرهاي نوروزي فرمانداري خرم آباد و كميته هاي مرتبط در حال برنامه ريزي و پيگيري مشكلات بهداشتي در راستاي ارتقاء سطح سلامت عمومي جامعه و مسافرين نوروزي مي باشند.

      دكتر بيژن دارايي سرپرست محترم معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان لرستان ديگر سخنران اين همايش  بود كه به تشريح تاريخچه بهداشت محيط در كشور و قوانين مرتبط پرداخت و آمادگي مراجع قضايي جهت اقدام به موقع در خصوص برخورد قانوني با متخلفين بهداشتي بر اساس گزارشات كارشناسان و بازرسين بهداشت محيط را اعلام نمود .     

      در ادامه آقاي دكتر ياراحمدي مدير سلامت محيط وكار معاونت بهداشتي با ارائه بخشي از عملكرد و اقدامات انجام شده توسط واحدهاي بهداشت محيط سراسر استان در سه ماهه چهارم سال 97 ، به رتبه هاي كسب شده توسط بهداشت محيط استان در سنوات گذشته اشاره نمود و بر تلاش مضاعف همكاران جهت ارتقاء جايگاه استان تاكيد ويژه داشت.

      تقدير از مديران ادارات كل، مديران شبكه ها و مراكز بهداشت و همچنين بازرسين فعال در عرصه بهداشت محيط شهرستانها، از ديگر برنامه هاي اجرا شده در اين جشنواره بود كه  با حضور رياست محترم دانشگاه و ساير مسئولين صورت پذيرفت. 

      سپس نمايشگاه توانمندي هاي بازرسين بهداشت محيط شهرستانهاي استان برگزار شد و تجهيزات پرتابل بازرسي و بهداشت محيط در شرايط اضطرار و همچنين بخشي از مواد غذايي فاسد، قاچاق، تقلبي و تاريخ گذشته به معرض نمايش گذاشته شد. لازم بذكر است كه تمامي غرفه ها توسط رياست محترم دانشگاه و ساير مسئولين حاضر در جشنواره، مورد بازديد قرار گرفت.

       

      اجراي مانور سلامت نوروزي با حضور 18 تيم بازرسي  از سراسر استان، اورژانس 115 و ساير ادارات ، بخش پاياني اين مراسم بود كه با موفقيت و در مسير از پيش تعيين شده به مرحله اجرا درآمد . 

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543354 آخرین به روزرسانی: 16 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 0.63783693313599 seconds.
memoryUsage : 9613Kb