چهارشنبه،05 ارديبهشت 1403 English

معاونت بهداشتي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • سرپرست دانشگاه علوم پزشكي استان بيان داشت : پرداخت بخشي از مطالبات پزشكان و پرسنل به زودي
      كد خبر: 16522
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
      تعداد بازديد: 193

      سرپرست دانشگاه علوم پزشكي استان بيان داشت : بخشي از مطالبات پزشكان و پرسنل به زودي پرداخت مي شود

      دكتر نيكبخت سرپرست دانشگاه علوم پزشكي در نشستي كه با مشاور معاون بهداشت وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشكي كشور ، معاون بهداشت دانشگاه و روساي شبكه ها و مراكز بهداشت استان لرستان داشت با اشاره به زير ساخت هاي بهداشتي درماني استان و نيروهاي شاغل در دانشگاه  اظهار داشت : انصافا دانشگاه داراي نيروهايي ماهر و كار بلدي است كه در بحث سيل خوب عمل نمودند و  اقدامات به موقع تيم هاي بهداشتي و درماني دانشگاه باعث شد كه بر مشكلات فائق آمده و مشكلي حاد پيش نيايد . منتها در بحث مالي دانشگاه بسيار مقروض است و وقوع سيل نيز باعث شد كه ما بدهي دارويي نيز داشته باشيم . به گونه اي كه دپوي دارويي استان خالي است و بدهي هاي  دارويي ما به شركت هاي توزيع و پخش دارو  و شركت هاي تامين تجهيزات مورد نياز مراكز  و بيمارستان ها نيز بالا رفته است ؛ شايد يكي از علت هايش وقوع سيل و توزيع رايگان دارو در بين مردم آسيب ديده باشد . اما به هر حال انتظار مي رود كه دكتر مطلق اين درخواست ها و انتظارات به حق ما را به سمع و نظر وزير محترم بهداشت برساند تا كمبود هاي دارويي و اقلام بهداشتي و درماني مورد نياز و همچنين تامين اعتبار براي ساخت و تعميير مراكز آسيب ديده و خريد تجهيزات ضروري براي ارائه خدمات و تجهيز مراكز آسيب ديده فراهم شود .

      سرپرست دانشگاه علوم پزشكي استان در ادامه گفت : از تمام ظرفيت هاي موجود استفاده شود تا كارهاي بهداشتي درماني استان به خوبي پيش برود و حتي اگر نياز باشد با جابجايي برخي از نيروهاي مازاد و استفاده از آ نها در شهرستان و بيمارستان ها بعنوان انجام كار مازاد و پرداخت اضافه كاري به آنان ، مشكلات را حل نماييد .

      وي گفت : در اسرع وقت بخشي از كارانه پزشكان متخصص كه بازوي توانمند دانشگاه به حساب مي آيند ، پرداخت مي شود تا انگيزه هاي كاري پرسنل بالا رفته چرا كه هدف ما اقدامات لازم بر اساس اعتبارات موجود و سپس ساخت و ساز هاي عمراني زيادي است كه باعث شد دانشگاه مقروض شود . لذا انتظار ما از مقامات عالي ، تامين اعتبار براي مطالبات پرسنلي و به سرانجام رساندن پروژه هاي اولويت دار و مورد نياز بهداشت و درمان استان مي باشد . 

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543323 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 0.76908493041992 seconds.
memoryUsage : 6859Kb