جمعه،10 فروردين 1403 English

معاونت بهداشتي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • برگزاري نشست مشترك آنفلوآنزا
      كد خبر: 17834
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
      تعداد بازديد: 153

      نشست آنفلوآنزابرگزار شد

      طي نشستي مشترك با حضور معاون محترم فني معاونت بهداشتي  ، ، رئيس اداره سلامت وتندرستي اداره كل آموزش و پرورش استان ،كارشناس برنامه پيشگيري و كنترل بيماري آنفلوآنزا   و كارشناسان سلامت نوجوانان ، جوانان و مدارس معاونت بهداشتي در خصوص پيشگيري و كنترل بيماري آنفلوآنزا در مدارس برگزار گرديد .

        در اين نشست  آقاي شاهوردي با بيان اين موضوع كه ركن اصلي در زمينه پيشگيري و كنترل آنفلوآنزا  آموزش و پرورش مي باشد ، تاكيد نمودد كه مديران و كاركنان مدارس مي بايست نسبت به انجام دستورالعمل بيماري آنفلوآنزا  مقيد باشند تا بتوان از شيوع بيمار ي در دانش آموزان  جلوگيري نمود .

         در ادامه ي اين نشست مشترك ، خانم مبصر با بيان اهميت اين موضوع ، گزارشي از وضعيت بيماري در استان را ارائه نمودند و انتظارات معاونت بهداشتي از آموزش و پرورش و مديران مدارس بمنظور  پيشگيري و كنترل بيماري را بيان داد .

        همچنين در اين نشست مقرر گرديد ؛ باز آموزي مجدد در خصوص بيماري آنفلوآنزا و راه هاي پيشگيري و كنترل آن در كليه مراكز آموزشي و تجمعي استان صورت پذيرد ،لازم به ذكر است كه اين امر مهم توسط مراقبين سلامت مدارس ، سفيران سلامت  و مراقبين سلامت پايگاه هاي سلامت مراكز خدمات جامع شهري و روستايي مراكز بهداشت صورت خواهد پذيرفت .

      گفتني است در اين نشست نيز مصوب گرديد بمنظور حساس سازي و اهميت موضوع درصورت موافقت روساي آموزش و پرورش مناطق و شهرستان هاي استان در اداره كل آموزش و پرورش در خصوص  اين بيماري آموزش لازم داده شوند .

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 1.6479361057281 seconds.
memoryUsage : 6964Kb