شنبه،01 ارديبهشت 1403 English

معاونت بهداشتي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • دانشگاهيان ياد و خاطره ي شهيد سليماني را زنده نكه داشتند
      كد خبر: 18295
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
      تعداد بازديد: 243

      برگزاري مراسم عزاداري شهيد سليماني ، سردار دل ها با حضور پرشور دانشگاهيان به ميزباني دانشگاه علوم پزشكي استان صبح امروز در مسجد الغدير ستاد دانشگاه برگزار شد .

      در اين مراسم معنوي دكتر نيكبخت رئيس دانشگاه با اشاره به سجاياي اخلاقي شهيد حاج قاسم سليماني اظهار داشت : وقتي خدا بخواهد به كسي عزت بدهد ، مي شود شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني و چه عزتي از اين بهتر كه شامل حال ايشان شد .

      وي گفت :  تمام خبرگزاري هاي داخلي و خارجي اذعان مي كنند كه بعد از رحلت حضرت امام (ره) اين بزرگترين مراسم تشييع است كه جهان به خود ديده است . چرا كه جاج قاسم سليماني فردي بود كه سابقه حضور در ۸ سال جنگ دفاع مقدس ، مبارزه با اشرار و ۴۰ سال مبارزه با استقامت و با صلابت را در كارنامه ي خود دارد .

      دكتر نيكبخت با اشاره به ساده زيستي سردار مقاومت بيان داشت :  او ساده زيست بود و براي خدا كار مي كرد و به همين خاطر است كه تمام نيروهاي مقاومت در كشورهاي ايران و عراق و سوريه تا يمن و افغانستان قدردان تلاش هاي اين مردند . وي گفت : حتي گردان هاي مقاومت نيز گفتند : اگر ايران كاري نكند ما انتقام حاج قاسم سليماني را مي گيريم . زيرا امروز همه داغدار سليماني اند چون او ولايت پذير بود و فقط خط ولايت را دنبال مي كرد . او ساده زيست بود ؛ به زير دستش دستور نمي داد و چهره اي نوراني و همراه با لبخند داشت

      وي با اشاره به رفتار ، اخلاق و صلابت و استقامت سردار سليماني ؛ حضور ميليوني مردم در مراسم تشييع و خاكسپاري او را نشات گرفته از همين اخلاق و عمل و صلابت او دانست .

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 0.64946913719177 seconds.
memoryUsage : 8028Kb