چهارشنبه،19 ارديبهشت 1403 English

معاونت بهداشتي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • نشست مديران در خصوص كرونا ويروس برگزار شد
      كد خبر: 18918
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
      تعداد بازديد: 192

      نشست هفتگي مدير گروه ها برگزار شد

      نشست هفتگي مدير گروه ها در خصوص كرونا ويروس  به رياست دكتر علي اكبر ياراحمدي معاون بهداشت دانشگاه ، صبح امروز در سالن اجتماعات اين معاونت برگزار شد .

      در اين نشست دكتر ياراحمدي با اشاره به شيوع كرونا ويروس و اقدامات موثر حوزه بهداشتي در مقابله با آن اظهار داشت : بر اساس مصوبات كشوري و دستورالعمل هاي وزارتي در خصوص كرونا ويروس ، حوزه بهداشت و درمان استان و ديگر دوستان همكار ما كه در ايام نيز پاي كار بودند و با جد در اين تعطيلات نوروزي به مقابله با كرونا ويروس پرداختند . لذا از همه عزيزاني كه در اين ايام در خط مبارزه بودند ، تقدير مي شود .

      وي گفت : همكاران خوب بهداشتي ما در ستاد معاونت ، شبكه ها و ديگر مراكز بهداشتي به خصوص در مراكز 16 ساعته و در آزمايشگاه هاي استان ، با انجام كشيك هاي عصر و گاها 24 ساعته ، تمام همت و تلاش خود را به كار بستند تا همشهريان عزيز ! دغدغه ي كمتري را در بحث آموزش و اطلاع رساني نسبت به اين بيماري داشته باشند .

      دكتر ياراحمدي بيان داشت : شناسايي بيماران مشكوك به كرونا ، راه اندازي مراكز 16 ساعته ، اطلاع رساني از طريق صدا و سيما ، نصب بنر و توزيع بروشور و پمفلت ، نظارت و كنترل بر اماكن عمومي  و مواد بهداشتي و غذايي و ديگر اقلام مورد نياز مردم  ، آموزش در بعد مراقبت رواني و مادران باردار ، تهيه ماسك و مواد ضد عفوني كننده براي  مراكز  و همكاران درگير مبارزه با كرونا و همچنين پيگيري كار بيماران ترخيصي از بيمارستان ها و رها نكردن ادامه ي كار درماني آنان براي جلوگيري از شيوع بيماري نيز تنها بخشي از اقدامات اين حوزه مي باشد كه توسط شما همكاران خستگي ناپذير حوزه بهداشتي در كنار فعاليت هاي حوزه ي درمان صورت گرفته است .

      معاون بهداشت دانشگاه در پايان سخنانش از افزايش تعداد مراكز 16 ساعته ،  نظارت و كنترل بيشتر بر روي افراد مشكوك به كرونا و رصد نوع فعاليت آنان در خوشه ها و كانون هاي ايجاد بحران به خصوص در ايام سيزده بدر و هفته ي پيش رو اشاره كرد و گفت : بايد اطلاع رساني خوبي صورت گيرد تا مردم همچنان در خانه هايشان باقي بمانند . چرا كه افزايش تعداد مراكز 16 ساعته كه مورد تاكيد رياست محترم دانشگاه است ؛ كار شما همكاران بهداشتي را دوچندان مي كند تا با مقابله به بيماري كرونا به پيك آن دست يافته و بتوانيم بيماري را كنترل كرده و منتج به نتيجه شود ؛ زيرا تمام بسترهاي لازم در خصوص سامانه سيب فراهم است و بايد ثبت اطلاعات آن به صورت روزانه باشد و از امروز به بعد شاهد عملكرد هر شهرستاني در سامانه سيب باشيم .  

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543350 آخرین به روزرسانی: 16 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 2.4672379493713 seconds.
memoryUsage : 8600Kb