چهارشنبه،05 ارديبهشت 1403 English

معاونت بهداشتي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • نشست كميته اطلاع رساني و مستند سازي كرونا ويروس برگزار شد
      كد خبر: 18921
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
      تعداد بازديد: 205

      نشست كميته اطلاع رساني و مستند سازي كرونا ويروس برگزار شد

      نشست كميته اطلاع رساني و مستند سازي كرونا ويروس به رياست مهندس شاهوردي معاون فني معاونت بهداشت دانشگاه با حضور اعضا كميته ، صبح امروز در سالن اجتماعات اين معاونت برگزار شد .

      در اين نشست علي شاهوردي گفت : مهمترين اقدام لازم در بحث كرونا ويروس ، همكاري و مشاركت خود مردم با مجموعه ي دانشگاه است و هدف از اين كار گروهي ، ماندن مردم در خانه هايشان است و ما هم بايد پشتيبان مردم باشيم تا اگر خداي ناخواسته اگر مشكلي براي بعضي از مردم اتفاق افتاد ، بدانند چكار كنند و وظيفه ما نيز بايد هم مشخص باشد تا در صورتي كه اتفاقي براي همشهريان مان رخ داد ، چگونه وارد عمل شده و مشكل مردم را مرتفع نماييم تا آنان بدون دغدغه يار ما بوده ، به ما اعتماد كرده و تا كنترل و قطع زنجيره ي كرونا ويروس در كنارمان باشند . چرا كه جزيره اي كار كردن در حوزه ي بهداشت كارها را پيش نمي برد و بايد شبكه اي و كار تيمي صورت بگيرد و خود مردم يك پاي اين قضيه اند .

      مهندس شاهوردي در ادامه ي سخنانش گفت : اين كميته هم اطلاع رساني است و هم مستند سازي ، لذا همكاري مردم با مجموعه ي بهداشت براي بالا بردن سطح آگاهي آنان و بالا بردن دانش عمومي جامعه با همكاري كميته آموزش و اطلاع رساني نيازمند مشاركت دوسويه است .

      معاون فني معاونت بهداشت ، بيان داشت : اطلاع رساني به هر شيوه اي براي پيشگيري و كنترل بيماري در سطح همه ي شهرستان ها و تهيه و توزيع پمفلت و بروشور در تمام مراكز و همچنين استفاده از پتانسيل هاي ديگر دستگاه هاي اجرايي مثل آموزش و پرورش ، شهرداري ها و مخابرات كه بايد پاي كار باشند و از تمام منابع خود براي حفظ سلامت مردم اقدام نمايند ؛ از ديگر اقدامات مد نظر ماست كه بايستي صورت بگيرد .

      وي گفت : خود اظهاري توسط مردم از طريق سامانه پيامكي نيز به ما كمك مي كند تا همكاران ما در مراكز ، افرادي را كه مشكوك هستند را زودتر شناسايي كرده و اگر بعضي از مردم نياز به درمان داشتند به مراكز درماني ارجاع داده شوند .

      در ادامه ي اين نشست بر جهاد سلامت تا نابودي كامل كرونا ويروس ، استفاده از تمام بسترهاي لازم براي اطلاع رساني از طرق مختلف و مستند سازي اقدامات صورت گرفته ، بالا بردن سطح آگاهي و دانش مردم با آموزش و نصب بنر در جلوي ادارات و مراكز بهداشتي ، درماني براي اطلاع رساني بيشتر تاكيد شد .

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543323 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 1.2447810173035 seconds.
memoryUsage : 6850Kb