يکشنبه،02 ارديبهشت 1403 English

معاونت بهداشتي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • نشست مديران گروه معاونت بهداشت در خصوص كرونا ويروس برگزار شد
      كد خبر: 19083
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
      تعداد بازديد: 195

      نشست مديران گروه معاونت بهداشت در خصوص كرونا ويروس برگزار شد

      نشست هفتگي مديران گروه معاونت بهداشتي دانشگاه به رياست دكتر علي اكبر يار احمدي معاون بهداشتي در راستاي نحوه ي غربالگري در پايش ها توسط كارشناسان مختلف بهداشت محيط و حرفه اي  ، چگونگي رصد ، بيماريابي و بررسي وضعيت سلامت بيماران كرونايي و خانواده هاي آنان به ويژه بررسي وضعيت گروه هاي پر خطر به خصوص گروه سالمندان و مادران باردار با محوريت تداوم گام دوم مقابله با كرونا ويروس و انجام 1000 تست به صورت روزانه در راستاي شناسايي بيماران احتمالي و اقدام به موقع براي كنترل بيماري كرونا و جلوگيري از همه گيري دوباره آن ، صبح امروز در سالن اجتماعات اين معاونت برگزار شد .

      در اين نشست دكتر يار احمدي ضمن تبريك فرا رسيدن ماه مبارك رمضان بيان داشت : مي توان در اين ايام به دو صورت پايش ها را انجام داد و اصلا قابل قبول نيست كه شهرستان ها مورد پايش قرار نگيرند و غربالگري صورت نگيرد .

      وي گفت : پايش ها را به صورت گروهي و در دو نوبت صبح و عصر انجام بدهيد تا براي همكاراني كه روزه اند مشكلي پيش نيايد . به طوري كه پايش هاي صبح ، تا قبل از اذان ظهر انجام گيرد و پايش هاي عصر نيز بعد از اذان ظهر صورت گيرد .

      معاون بهداشت دانشگاه با اشاره به فعاليت صنوف و احتمال بالا رفتن آمار بيماران كرونايي در اجتماعات مردمي به خاطر بي توجهي به توصيه هاي بهداشتي ، تاكيد كرد مثل سابق همه ي گروه هاي بهداشتي به خصوص بهداشت محيط و حرفه اي و حتي تغذيه و روانشناسي بيشتر از قبل وارد عمل شوند و با همكاري بسيج و ديگر گروه هاي مردمي به مقابله با كرونا ويروس بپردازند و وضعيت كنوني را بهبود بخشند تا شاهد افزايش آمارها نباشيم .

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 0.4949688911438 seconds.
memoryUsage : 6959Kb