پنج شنبه،06 ارديبهشت 1403 English

معاونت بهداشتي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • نشست رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان با معاون ، مديران و رئيس گروه هاي معاونت بهداشت دانشگاه
      كد خبر: 19142
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
      تعداد بازديد: 196

      نشست رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان با معاون ، مديران و رئيس گروه هاي معاونت بهداشت دانشگاه برگزار شد

       

      دكتر نيكبخت رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان با اشاره به وضعيت قرمز در برخي از شهرستان هاي استان در خصوص كرونا ويروس بيان داشت : اين نشست در راستاي روند اجرايي گام دوم مقابله با كرونا ويروس و نحوه ي همكاري صنوف در طرح فاصله گذاري اجتماعي براي كنترل اين بيماري برگزار شده  است .

      وي گفت : بر حسب نياز افرادي كار بلد از ستاد معاونت بهداشتي در شهرستان هاي دلفان و بروجرد ، و اگر لازم شد در شهرستان دورود مستقر شوند و با افزايش بازرسي هاي محيطي خود ، اقدامات مداخله اي را دوچندان كنيد تا انشالله ظرف چند روز آينده شاهد بهبود وضعيت فعلي باشيم .

      رئيس دانشگاه در ادامه سخنانش گفت : در گام دوم كما في السابق اطلاع بدهيد كه روند اجرايي كار به چه صورتي است ؛ يعني گزارش روزانه ولو اينكه هيچ اتفاقي خاصي در آن روز نيفتاده باشد را به ما بدهيد تا نحوه ي فعاليت ها و انجام كارها مشخص شود .

      دكتر نيكبخت در پايان سخنانش اظهار داشت : در گام سوم طبق پروتكل هاي الحاقي طرح فاصله گذاري اجتماعي ، محدوديت هاي هر شغلي را بصورت شفاف مشخص شود و به كليه صنوف به صورت جداگانه نيز اعلام گردد كه چه كارهايي را بايد انجام بدهند و چه كارهايي را نبايستي انجام داد تا مردم به كرونا دچار نشوند .

      وي گفت : تيم هاي بازرسي معاونت بهداشتي بايد نتايج آماري بازرسي خود را روزانه به ستاد كرونا در دانشگاه اعلام نمايند ؛ تا ستاد كرونا با نحوه ي غربالگري روزانه ، نحوه شناسي بيماران و تعداد آزمايش هاي روتين در طرح فاصله گذاري اجتماعي به طور شفاف آشنا شده و اينكه چه انتظاراتي از ديگر دستگاه هاي اجرايي داريد تا مشكلات موجود مرتفع شود را بيان كرده و سعي كنيد اقلام مورد نياز آزمايشگاها را نيز به صورت متمركز خريداري شود .

       

       

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543326 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 1.3046209812164 seconds.
memoryUsage : 6968Kb