يکشنبه،09 ارديبهشت 1403 English

معاونت بهداشتي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • نيروهاي مورد نياز مركز نفس به زودي تكميل ميشوند
      كد خبر: 27531
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
      تعداد بازديد: 48

      نيروهاي مورد نياز مركز نفس به زودي تكميل ميشوند

      معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكي لرستان گفت: نيروهاي مركز نفس شامل يك نفر ماما و يك نفر روانشناس به دانشگاه واگذار شده است كه ماما توسط معاونت درمان تامين شده و روانشناس نيز به زودي در اين مركز مستقر ميشود.

      دكتر مريم كوشكي صبح يكشنبه در جلسه هماهنگي تامين نيروي مركز نفس كه در دفتر معاون بهداشت دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: مركز نفس( نجات فرزندان سقط) مركزي است كه با همت بسيج جامعه پزشكي و همكاري معاونت‌هاي مختلف دانشگاه و چند سازمان ديگر به منظور كاهش سقط‌هاي عمدي راه‌اندازي شده است.

      وي با اشاره به اينكه اين مركز در سراسر كشور راه‌اندازي شده است، گفت: اين مركز در استان لرستان نيز اخيرا راه‌اندازي شده و از طريق حمايت‌هاي مالي، معنوي، روانشناسي و... در راستاي پيشگيري از سقط‌هاي عمدي فعاليت خواهد كرد.

      معاون بهداشت دانشگاه افزود: در زمينه تامين نيرو براي اين مركز مقرر شده يك نفر ماما، يك نفر روانشناس و يك طلبه به صورت روزانه در اين مركز مستقر شوند كه در اين راستا ماما توسط معاونت درمان تامين شده و نيروي روانشناس نيز به زودي در اين مركز مستقر خواهد شد.

      دكتر كوشكي با تاكيد بر اينكه در حوزه جواني جمعيت به دنبال خلاقيت هستيم، خاطرنشان كرد: براي نهادينه شدن فرهنگ فرزند‌آوري، به دنبال نوآوري و خلاقيت هستيم و بايد از افرادي كه در اين زمينه خلاقيت دارند استقبال شود.

      وي ادامه داد: تهيه مستند، كليپ، پوستر و... با موضوع جواني جمعيت و انتشار آن در رسانه‌ها، فضاي مجازي، سطح شهر و مكان‌هاي عمومي در نهادينه كردن فرهنگ فرزند‌آوري تاثير به سزايي خواهد داشت، لذا بايد در اين حوزه اقدامات بيشتري انجام شود.

      معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكي لرستان افزود: در اين راستا پوستر با موضوع جواني جمعيت انتخاب شده و براي نصب در اتاق مديران كل ادارات مختلف استان تهيه شده است.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 0.52675485610962 seconds.
memoryUsage : 8486Kb