دوشنبه،10 ارديبهشت 1403 English

معاونت بهداشتي

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • ديدار دكتر بهرام دلفان رئيس دانشگاه با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان
      كد خبر: 28155
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
      تعداد بازديد: 22

      ديدار دكتر بهرام دلفان رئيس دانشگاه با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان

       به مناسبت هفته دفاع مقدسدكتر بهرام دلفان رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان با همراهي دكتر مريم كوشكي معاون بهداشت دانشگاه، دكتر نورالله مريدي مدير روابط عمومي و امور بين الملل دانشگاه با سرتيپ دوم پاسدار مرتضي كشكولي فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)لرستان ديدار و گفتگو كردند.

      در اين ديدار رئيس دانشگاه با تبريك هفته دفاع مقدس و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان و ايثارگران، اظهار داشت: همانطوريكه دلاورمردان سپاه حضرت ابوالفضل(ع)در هشت سال دفاع مقدس از ميهن اسلامي مان با نثار جان خود دفاع كردند، در زمان شيوع ويروس منحوس كرونا نيز دست به فداكاري و ايثار زدند و از سلامت مردم دفاع نمودند.

      رئيس دانشگاه با تقدير از همكاري‌ها و هم افزايي هاي فرماندهي سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در عرصه سلامت گفت: همياري هاي سپاه استان در عرصه سلامت بالاخص زمان شيوع ويروس منحوس كرونا هرگز از اذهان دانشگاهيان علوم پزشكي لرستان پاك نخواهد شد و همين همياري ها باعث شد كه كشور اسلامي‌مان حتي درميان كشورهاي پيشرفته در مبارزه با ويروس كرونا موفق تر عمل كند كه اين دستاوردهاي مهم را بايد در قالب هاي فرهنگي از قبيل: ايجاد موزه سلامت، ساخت فيلم و مستند سازي، آثار مكتوب براي آيندگان به عنوان تجربه ثبت نمود.

      در ادامه فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با تقدير از حضور دكتر بهرام دلفان و هيات همراه، هم افزايي بين سپاه استان و دانشگاه را در بالاترين حد همكاري هاي في مابين در خدمت رساني به مردم و دفاع از سلامت آنها دانست و تصريح كرد: اين همكاري‌ها و هم افزايي ها در اوج زيبايي، بيانگر خدمتگزاري نظام اسلامي  به مردم است كه اوج اين خدمات‌رساني ها  را مي توان در واقعه سيل سال  ۹۸ و شيوع ويروس منحوس كرونا ديد.

      سردار كشكولي در ادامه افزود: آماده ايجاد موزه مشترك كرونا با دانشگاه در جنبه ها و بخش هاي متفاوت هستيم تا بتوانيم فرهنگ  ايثار، شهادت و خدمات رساني در عرصه سلامت را  براي نسل هاي ديگر حفظ نمائيم.

      در پايان اين ديدار دكتر دلفان به مناسبت هفته دفاع مقدس با تقديم لوح سپاس از خدمات ارزشمند سرتيپ دوم پاسدار مرتضي كشكولي فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و جمعي از فرماندهان ارشد سپاه كه نقش موثري در خدمت رساني به مردم در زمان  شيوع ويروس منحوس كرونا داشته اند، تقدير بعمل آورد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 0.52680897712708 seconds.
memoryUsage : 8374Kb